I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Monday, March 27, 2017

Haziq baca Ayat Seribu Dinar


Dalam kete masa nak anta Haziq gi sek keb


Sebelum gerak, Haziq baca doa naik kenderaan plus ayat seribu dinar


Eh, ayat seribu dinar? Rasanya Mama takde ajar Haziq ayat ni


Bila tanya, jawabnya "Kan Mama selalu baca bila naik kete nak kuar umah. Tu Haziq dengar tu"


Mama terus tacing, terus peluk cium Haziq kuat-kuat sampai bergegar-gegar kete, Haziq gelak jer tengok perangai Mama dia ni


Sekarang ni tengok jam, baru kul 2.30pm
Tapi Mama dah rindu sangat kat Haziq!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *