I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Wednesday, November 16, 2016

Macamana Abis Ceritanya?


Tadi pasal Aimi. Sekarang pasal Haziq.

Kat astro tadi ada cerita pondok plastik tepi kubur yg Wan Maimunah berlakon. Cerita lama dah ni. Saya dah pernah tengok dulu tapi dah lupa camne ceritanya.

Tadi suami n anak2 je tengok. Saya tak tengok.

Baru kejap tadi, Haziq beriya-iya ceritakan semula cerita tu. Bersungguh-sungguh dia cerita. Saya pun layankan siap tanya itu ini lagi.

Last2 saya tanye "Haziq, macamana abis ceritanya?"

Jawab Haziq,
.
"Bila tulisan banyak-banyak naik ke atas".



Hahahahhahahaa gelak berdekah saya malam ni. 

2 comments:

Diana Rashid said...

ala..dia cakap apa..sebab tak nampak..?ke font tu transparent kot..

Nurzakiah Hanum said...

singgah cini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *