I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Wednesday, May 11, 2016

Yuran Tadika Untuk Anak Umur 6 Tahun - Semester 2 Tahun 2016


Cikgu tadika Haziq telahpun edarkan surat makluman bulanan beserta dengan bayaran yuran bagi Semester 2. Saya punyalah konfiden yuran dalam RM200 lebih sahaja, tapi sekali tengok, terperanjat mak. Huuhuu...

Ini dia senarai yuran untuk Haziq (6 tahun) pada Semester 2 tahun 2016 akan datang :

Yuran Jun 2016 = RM190
Yuran November 2016 = RM190
Buku Semester 2 = RM100
Gambar = RM60
Bayaran Program = RM50

Total = RM590


Haaa banyak juga kan. Kat tadika ni, bila masuk semester 2 je, kena terus bayar untuk bulan November sekali dan semua yuran ini mesti dijelaskan pada Hari Terbuka nanti (awal Jun 2016).

Walaupun terasa agak pricey, tapi saya memang tak nafikan, tadika ini sangat-sangat bagus, setanding dengan harga yang kita bayar. Haziq pun dah boleh membaca, menulis dan mengira dengan sangat lancar. Saya sangat puas hati dan gembira.

Okey terus kerja kuat demi untuk memberikan pendidikan terbaik kepada anak-anak! :)


Klik untuk baca Yuran Tadika Semester 1 Tahun 2016

1 comment:

Diana Rashid said...

baru tadika tu..mahalnya ..kan??demi masa depan diaorang , nak buat cemana..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Like Page Love Natuwrel :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *