I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Friday, October 23, 2015

Melabel Laci di SOHO

Punyalah lama dah ada laci pinky ni, tapi baru sekarang ni sempat nak buat label.

Sebenarnya kan, saya tak rasa pun nak buat label, tapi saya kelakar tengok suami bila dia nak cari barang dalam laci pinky ni, jenuh dia buka setiap laci untuk cari barang, contohnya cari stok pensel / pemadam / pengorek untuk Haziq. Buka tutup, buka tutup. Kesian dia. Hehehe.

Jadinya, untuk memudahkan suami dan saya sendiri, saya pun letaklah label untuk setiap laci. Saya guna saletip kaler krim tu je (eh, apa nama dia ye, tak tau pulak) dan guna marker untuk tulis, kemudian tampal saletip tu di setiap laci. Siap!

My laci pinky complete with label


Bila suami tengok, dia cakap "terharu" sebab akhirnya isteri dia ada jugak insiatif untuk memudahkan dia mencari barang. Hahahahaha....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Like Page Love Natuwrel :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *