I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Wednesday, October 28, 2015

Aimi Loves Sayur Bayam


Masa Aimi kecik dulu, dia makan sayur dengan mudah. Kalau disua ke mulutnya, memang dia ngap aje. Tapi lama-lama terikut dengan Abg Haziq yang tak makan sayur, Aimi pun menolak sayur setiap kali disua.

Tapi baru-baru ni saya jumpa sayur apa yang Aimi tak boleh resist. Jawapannya - sayur BAYAM!!! Kat rumah, kalau bayam ni saya selalu masak bening je. Makan dengan ayam goreng / ikan goreng dan lawan dengan sambal belacan, fuh, kenyang Alhamdulillah.


Aimi kalau makan sayur bayam, tak toleh kiri kanan!


Aimi pula, bila nampak je saya masak bening bayam, tak sabar-sabar dia nak makan. Tapinya, dia makan bayam, kuah dan nasi aje. Macam tu pun dia boleh makan sampai habis. Bayam tu siap bertambah-tambah lagi. MomAmazing sangat moment ni, tengok anak suka makan sayur.

Bayam pun bayamlah, yang penting Aimi suka makan sayur :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Like Page Love Natuwrel :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *