I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Saturday, September 6, 2014

Empunya Blog Corat Coret Pink Ummi

Hai Mimi Azirah,


Saya dah buka blog awak, pastu keluar "Malware Detected". Saya pun tak pasti apa, ada virus agaknya. So terus close window. Harap awak buat sesuatu ye utk remove malware detected tu. Sebab saya takleh nak blogwalking dan komen kat blog awak.

4 comments:

Ayu Zan said...

Ramai kena.. Malware dr pingbusuk. Ayu pun kna. Tp cpt sedar dan trus remove ping tu

Mar Mansor said...

saya pon sama..baru sedar ni..pg td ok je

ros_reeza said...

oh yeke.. Ros takde ping busuk tu

Asha Lya said...

Blog lya x kna ker kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *