I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Tuesday, August 19, 2014

CPUV #24 Macau Tourism

Nuffnang ni kan, macam tau-tau je saya tengah fikir nak pergi bercuti, tu dia, terus dapat seketul cpuv baru iaitu Macau Tourism. Thank you Nuffnang & thank you Macam Tourism!


Sebut pasal Macau kan, selalu bila tengok cerita cina kat tv1 ke tv2 ke (dulu-dulu lah), pasti ada scene yang diorang pergi bercuti kat Macau. Kira macam Macau ni ialah antara tempat bercuti yang mesti dan wajib dikunjungi gitu. Kan kan kan.


Saya pulak belum pernah lah sampai ke Macau. Lalau dapat sponsor, syok jugak kan, tiket flight, hotel, expenses ditanggung. Fuh, berangan tak hengat tuh.. Hehehehe..


Kalau korang nak tau syok ke tak syok pergi bercuti kat Macau ni, apa kata korang klik iklan Macau Tourism tu. Kalau tak klik, konfem tak tahu.

4 comments:

Asha Lya said...

Blm trfikir lgi nak me Macau hhee. Tahniah Kak

Siti Aisya Ibrahim said...

tahniah akak dapat cpuv terbaru ni... :D

Akif Imtiyaz said...

Alhamdulillah rezeki ..Tahniah ya

Mar Mansor said...

tahniah..rezeki ni..
bercuti disponsor memang best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Kedai Vitamin Bandar Seri Alam :)

Like Page Love Natuwrel :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *