I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Friday, July 4, 2014

Pemenang : Top Commentator bulan April, Mei dan Jun 2014

Surpriseeeee!!


Bertuah sungguh lah pemenang Top Commentator bulan April, Mei dan Jun 2014 kali ni, sebab hadiahnya ialah saya akan kreditkan wang tunai RM10 untuk setiap bulan yang menang tu. Jom kita tengok sapa yang menang...

April 2014 - Mar Mansor



Mei 2014 - Mar Mansor



Jun 2014 - Mar Mansor


Wah, seronoklah Mar kali ni, hadiahnya dapat kat dia sorang aje. Hik hik hik... RM30 akan saya kreditkan ke akaun Mar ye. Jgn lupa bagi number akaun Maybank / CIMB ye. Tahniah Mar dan terima kasih banyak-banyak sebab sentiasa sudi berkomen-komen di blog saya (walaupun ada masanya saya jarang terjah blog Mar). Ini kira duit raya sekali lah ye. Hehehe.. :)

9 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, wahh taniah kak mar mansor. bertuah dapat duit raya in advance. hiewhiewww

Qashmere said...

Whoah...tahniah pemenang...

Mar Mansor said...

eh nama saya ke??cam tak caya dapat duit raya ni..hehe..
terima kasih uni..
dah biasa singgah blog uni,tu yang selalu singgah..

Cik Nurul said...

CN dah lama tak tinggalkan komen di blog Uni. Huhu...

CN nak maklumkan pd Uni, blog CN telah bertukar nama ke Travelog Cik Nurul. Hehe...

Jemput datang ke blog CN yer :)

Syira Haizy said...

Singgah sini. Saya ingat akak baru 25 ke apa. Nampak muda. Hehe.. anyway, singgah blog saya bila free nanti :) http://syirahaizy.blogspot.com/

Ayu Zan said...

tahniah kak mar...

Hafiza AizZawa said...

tahniah buat Mar.. tahniah juga buat yg tersenarai..

Asha Lya said...

Wah tahniah sis mar bertuah ya dia

mawar berduri said...

wahh..3 bulan berturut-turuk akak mar top komen yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Like Page Love Natuwrel :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *