I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Sunday, April 6, 2014

Pemenang : Top Commentator bulan January, February dan March 2014

Surpriseeeee!!!


Punyalah lambat nak hapdet blog pasal Top Commentator kan. Hehehe... Jangan mare nanti cepat tuaaaa....


Sebelum tu, saya nak ucapkan terima kasih kat semua follower dan visitor blog saya. Tanpa korang semua, sunyi sepilah blog saya ni (dahlah tak pasang lagu kat blog, bukan apa, saya tak reti, hihihi...).


Setiap satu komen yang diberikan untuk setiap entry saya, amat-amat saya hargai. :)


Ini dia pemenangnya :

January 2014 - Mawar Berduri




February 2014 - Mar Mansor




March 2014 - Mar Mansor



Tahniah untuk  Mawar Berduri dan Mar Mansor, harap dapat berikan details (nama penuh, alamat, nombor telefon) ke z.munirah@gmail.com untuk tujuan pengeposan hadiah. :)

3 comments:

Mar Mansor said...

tak sangka pulak..hahaha..
thanks ye uni

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah kepada pemenang.. semoga terus success.. :D

Rai Ourkizuna said...

ala..runner up je aku..haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *