I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Wednesday, March 26, 2014

CPUV #7 Ford Fiesta Phase 2

Malam tadi cek akaun Nuffnang sebelum tido. Tengok-tengok dapat satu lagi cpuv iaitu daripada Ford Fiesta Phase 2. Eh, macam tau-tau je saya ni tengah fikir-fikir nak beli kereta baru. Hahahahaha...


Apalagi, teruslah cek blog pulak. Ye, memang dah appear iklan Ford Fiesta ni kat bahagian leaderboard kat blog. Kembang kempis hidung saya di malam hari. :)


Terima kasih Nuffnang dan pihak advertiser Ford Fiesta sebab sudi pilih blog saya untuk letakkan iklan anda. :)


p/s : Bulan Mac ni boleh dikatakan saya terima cpuv setiap minggu. Mudah-mudahan rezeki ini akan berterusan pada bulan-bulan seterusnya. Amin Ya Rabbal 'Alamin... :)

6 comments:

Kesuma Angsana said...

wah terbaik tu, murah rezeki nyer, tahniah !

Asha Lya said...

bln nie rezki mencurah2 dari nuffnang..alhamdulillah :)

anajingga said...

tahniah, murah rezeki..kak ana singgah klik2 sini dear...

Mar Mansor said...

tahniah..semoga blog terus meriah lagi dgn iklan nuffnang lepas ni

Rai Ourkizuna said...

sakannn...meriah sikit cpuv kan bulan ni..

Nurul said...

Alhamdulillah, murah rezeki... ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Like Page Love Natuwrel :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *