I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Wednesday, February 12, 2014

Mood Bercuti Sudah Mari

Dalam masa terdekat ini, saya sekeluarga akan pergi bercuti, tak jauh pun, pastinya di dalam Malaysia. Tahun 2014 ni kan tahun melawat Malaysia, so haruslah bercuti di dalam Malaysia je.


Bukan apa, pada akhir tahun lepas, banyak sungguh perkara yang berlaku yang tidak disangka-sangka. Pertamanya, Aimi masuk hospital. Keduanya, suami pula masuk hospital. 


Jadi memanglah kami perlukan masa untuk berehat sebentar daripada rutin seharian dan masa ini juga nak berseronok dengan anak-anak puas-puas tanpa gangguan daripada ofis. Harap-harap takde lah panggilan daripada ofis yang perlu saya jawab. :)


Nanti saya akan update, ke mana destinasi percutian kami sekeluarga kali ini. In Shaa Allah. :)


6 comments:

Mazatul Muhamad said...

Happy holiday Uni!!

Rai Ourkizuna said...

yeeyyy..bestnya..update update..

Hafiza AizZawa said...

wah seronokye pergi bercuti.. ke mana la tu.. nnt update la.. >_<

Mar Mansor said...

selamat bercuti ye..
saya pula tengah sibuk sangat2..

Hana Syed said...

Auni.. google pasal eczema skali jumpa auni. sama la kita pasir gudang.. hihi

Erna said...

aiseh..sekali baca kedai kat johor ke? frust makcik nakk oii..
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *