I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Thursday, November 28, 2013

Hadiah Dari Mekah, Hadiah Dari Vietnam

Ingat tak ari tu saya cerita yang ibu bapa mertua saya pergi menunaikan haji? Alhamdulillah mereka dah selamat pulang ke rumah pada hari Jumaat 15 November yang lepas. Kejap je kan masa berlalu.


Ini hadiah pemberian daripada Mak dan Abah untuk kami sekeluarga. Happynya!! Terima kasih Mak! Terima kasih Abah!



Saya dah rasmikan Al-Quran ini iaitu dengan membaca surah Al-Fatihah, ayat Kursi dan surah Al-Waqiah. Kemudian sambung dengan surah an-Nisa' sebab sekarang sedang baca surah tu.


Aimi my sweet princess
Jubah hitam ni untuk Aimi. Sedang elok je saiznya, memang padan dengan Aimi. Pandai Mak pilih untuk cucunya. Cuma, kainnya agak singkat sebab Aimi ni jenis tinggi memanjang. Hehehe..


Haziq sedang berucap sepatah dua kata

Jubah putih ni pulak untuk Haziq, kain cotton. Yang ini memang sedang elok untuk Haziq, rasa macam nak terus bawa dia pergi sembahyang kat surau. :)


For us suami isteri

Yang ini pula jubah untuk kami suami isteri. Yang hitam untuk saya, yang putih untuk suami. Memang sedang elok dan padan dengan kami berdua. Begitulah ye, naluri ibu ni memang hebat. Pandai mengagak saiz badan anak menantu dan cucu-cucunya walaupun tak ada di depan mata. Tabik spring untuk Mak! :)


Baru-baru ni juga, adik saya pergi mengikuti rombongan cik kiah sekolah ke Vietnam. Bestnya alahai, saya paling jauh pun pergi Singapore je. Hehehehe... Dan ini hadiah yang dia belikan untuk kami :

Suka! Suka! Suka!

Tshirt biru tu untuk suami, beg Vietnam tu untuk saya dan bantal leher pink hijau tu untuk Aimi dan Haziq. Memang seronok sangat kami bila terima hadiah ni. Hihihihi...


p/s : Nak pergi holiday jugak.

10 comments:

Mar Mansor said...

banyaknye dapat hadiah...semua overseas you...

Mia Liana said...

wah.... bestnya dapat hadiah dari sana..

Ayu Zan said...

waa.. alhamdulillah..bestnya..

Uni Aqilah said...

Tu yang senyum lebar sampai telinga tu. hik hik..

Uni Aqilah said...

memang best.

Uni Aqilah said...

alhamdulillah.

JunAina said...

Rezeki...alhamdulillah...

Uni Aqilah said...

:)

Kesuma Angsana said...

rezeki dari jauh tu hehehe cantik !

Uni Aqilah said...

alhamdulillah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Like Page Love Natuwrel :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *