I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Saturday, April 27, 2013

Sekali Pam Dapat 4 oz

Dulu, setiap kali saya pam susu, hasil yang saya dapat untuk setiap satu sesi pam adalah antara 2 ke 3 oz. Kalau pam dapat 3 oz, saya dah happy sangat dah, rasa macam kejayaan besar gitu dalam hidupku. Hahahaha..


Sekarang, bila Aimi dah berusia 3 bulan (pada 16 April 2013 yang lalu), saya perasan yang hasil pam saya dah bertambah kepada 4 oz. Alhamdulillah. Ada masa 3 oz, ada masa 4 oz. Memang betul ikut hasil pembacaan saya, jumlah susu yang dipam akan bertambah mengikut usia bayi.


Hasil susu yang dipam pada pukul 1 pm di surau ofis

6 comments:

NinaAz said...

Tahniah sis. Wpun kerjA. Bjy bf baby ;)

Uni said...

Thanks Nina. :)

saira othman said...

Banyak kan...huhu...

NurNiz said...

Saya pun jenis susu tak banyak. Kekadang rasa stress plak tengok hasil susu orang lain yang banyak. Terjumpa blog sis ni mmg bg inspiration kat saya utk teruskn bf :)

Uni said...

Ade orang lain lagi banyak. Sampai beli deep freezer tu... :)

Uni said...

Happy to hear this. Susu kita untuk anak kita. Kita doa pada Yang Maha Esa, biarpun susu kita sikit atau banyak, semoga susu itu buat anak kita kenyang dan sihat. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *