I Love My Followers

Blog ini adalah blog peribadi yang berkisar tentang kehidupan seperti usaha untuk hamil, kehamilan, kelahiran, penjagaan semasa pantang, penjagaan dan pendidikan anak, kesihatan dan kecantikan, keibubapaan dan perkahwinan.
Topik-topik lain juga ada mengikut keselesaan penulis.

Sunday, December 30, 2012

Yang Manis-Manis Saja

Antara perkara yang manis semasa mengandung kali ni adalah, saya suka makan benda manis.

Dan yang lebih manis lagi, walaupun makan benda manis, tekak saya ni tetap akan rasa pijar. Lawak kan? Lawak campur pelik pun ye jugak.

Apa benda manis yang saya sangat suka makan kali ni :

  1. Kuih cek mek molek - Pernah beli sampai 3 hengget (9 biji) pastu makan sorang langsung taknak share dengan orang lain.
  2. Kuih tepung bungkus - Beli sampai 2 hengget (6 biji) dan habis licin dalam sekelip mata.
  3. Kuih koswi
  4. Puding jagung
  5. Puding span (puding telur)
  6. Aiskrim (saya ni amatlah jarang makan aiskrim, tapi kali ni aiskrim dah jadi feveret la pulak)
  7. Vitagen
  8. Bubur pulut hitam
  9. Bubur jagung
  10. Bubur jagung + barli
  11. Suka sesangat air oren
  12. Seri muka
  13. Ferrero Rocher - suka sangat makan & selalu beli
  14. Hersheys Almond
  15. Cereal Blueberry Morning jenama Post
  16. Kellog's Power Bar (Vanilla)

Itu jelah rasanya. Tapi nasib baik bila cek kat doktor, tiada masalah dengan kandungan gula dalam badan saya. Normal. Tak perlu sampai ke tahap kene minum air gula tu. Eewwww...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like Page Superb Vitamin For Life :)

Like Page Love Natuwrel :)

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *